cover_wbjev

“Geld verdienen met iets wat je graag doet, maakt een mens succesvol. Maar diepe voldoening ervaren in je werk omdat je jezelf erin kwijt kunt, dát voelt pas echt succesvol. En dat is niet voorbehouden aan enkele uitverkorenen. Ook jij kunt dat voor jezelf realiseren. Als jij jouw kwaliteit, jouw talent, jouw gave in je werk kunt inzetten, kunt uitvergroten en je daarop kunt profileren, ben je er al.”

Waar ben jij eigenlijk van?

Professionele identiteit voor ervaren coaches & consultants

→ Op zoek naar reacties van lezers? Kijk onderin deze pagina

Type: Hardback
ISBN: 978 90 8965 594 3
Uitgever: Van Duuren Management
Auteur: Kiki Verbeek
Aantal pagina’s: 184

  • Voor ervaren coaches & consultants
  • Helpt je bij het neerzetten van je professionele identiteit
  • Laat je zien hoe je een vorm vindt voor jouw inhoud
  • Je maakt jezelf zichtbaar, herkenbaar en aantrekkelijk
  • Met stimulerende praktijkverhalen

‘Waar ben ik eigenlijk van?’ Het is een lastige vraag. Een vraag die je jezelf met tegenzin stelt. Een vraag waar je geen antwoord op hebt, maar waarvan je vindt dat je er wel een antwoord op zou moeten hebben. Dit ongemak gaat over professionele identiteit. Je professionele identiteit brengt tot uitdrukking waar jij van bent. Waar jij van bent, dat is er al en dat is er waarschijnlijk altijd al geweest. Mogelijk onder de oppervlakte van je dagelijkse bezigheden. Wellicht in verschillende manifestaties door de jaren heen. Misschien zelfs wel vermomd als vanzelfsprekendheid.

Dit boek helpt je bij het neerzetten van je professionele identiteit, zodat ook jij als ervaren coach of consultant straks gewoon rustig kunt vertellen waar je van bent – en je klant of opdrachtgever dat in één keer begrijpt. Dit boek heb ik gemaakt voor mensen die met mensen werken en dat met hart en ziel doen. Voor dienstverleners die hoge kwaliteit leveren en hun professionaliteit stevig willen neerzetten. Voor een persoonlijk profiel dat jouw kleur draagt. Voor werk waarin je jouw toon, jouw stijl, jouw eigenheid tot uitdrukking brengt.

Trefwoorden: professionele identiteit, profileren, personal branding, marketing, acquisitie

Over de auteur
Kiki Verbeek is neerlandicus, filosoof en theatermaker. Vanuit haar onderneming en weblog Glashelder Verhaal begeleidt ze coaches en consultants die worstelen met het profileren van zichzelf. Ze helpt hen bij het neerzetten van hun professionele identiteit. Voor ervaren dienstverleners die willen doen wat bij hen past en dat glashelder over het voetlicht willen brengen. www.glashelderverhaal.nl

  • Maud van der Veldt

    “My god, wat een rijk boek. Ik kan maar een klein stukje lezen per keer, dan moet dat weer even indalen. Nu begrijp ik waarom dat zoeken naar vorm zo vreselijk ingewikkeld is en moeilijk om voor te gaan staan. Wat een eyeopener.”

  • Bertine Engelsman Teammanager SSO Switch

    “Mooi en helder boek met veel handvatten. Plus mooi vormgegeven en dat is echt een extraatje.”

  • Wilma Willems onderwijsbegeleiding

    “Geweldig boek!”

  • Drisia d’Anjou Designed@Learn

    “Wat een waardevolle vondst dit boek!”

  • Eline Ruessink Persoonlijke coaching voor zorgprofessionals

    “Ik heb veel aan je boek gehad om mijn nieuwe website vorm te kunnen geven en m’n eigenheid te vinden. Heel erg bedankt! Het waren leuke opdrachten om uit te voeren. Ik heb het boek aanbevolen aan een collega-coach die heeft het ook besteld en is druk bezig met lezen en het maken van de opdrachten. Dank je wel voor het delen van jouw kennis!”

  • Wendy Tollenaar verlies en rouw, uitvaartbegeleiding

    “Naast de titelvraag nog tientallen vragen die je uitnodigen om de diepte in te gaan. Vragen om je in vast te bijten, te laten sudderen en te omarmen.”

  • Lienke Pet systemisch coach, organisatieadviseur, veranderkundige

    “Zoals altijd geeft Kiki woorden aan wat ik eigenlijk wel weet. Het maakt me scherp op wat ik nog kan aanpakken!”

  • Odet Sleeswijk senior loopbaanadviseur

    "Wat heb je toch een waanzinnig diepgaand boek geschreven over professionele identiteit! Mijn complimenten voor deze stijl. Helpt mij om dieper te reflecteren op mijn professionele identiteit. Echt de moeite waard om dit boek te integreren in je bedrijf. Je geeft jouw bedrijf hiermee een stevig fundament waardoor jouw expert-rol (energetisch) zichtbaar wordt. Dit geeft vertrouwen aan (toekomstige) cliënten en opdrachtgevers. Walk the Talk, Honey!"

  • Vivien Broekman

    “Echt geweldig! Waar het over gaat en hoe Kiki het presenteert, voelt als één, het betere practice what you preach.”

  • Luuk Stegmann

    “Van kaft tot kaft gelezen en echt een prachtboek. Een niet-opdringerig pleidooi, met een hoog verleidingsgehalte. Mooie opbouw met meerdere stemmen die ingaan op de thema’s, waarbij Kiki de interviews een bredere betekenis geeft en lezers uitdaagt hun eigen perspectief te ontdekken en zo als het ware verhindert het verhaal te kopiëren. Heel mooi en heel consistent.”

  • Suzanne van Veen

    “Ik heb je nieuwe boek bijna uit. Ik benoem mijzelf toch wel als een van je allergrootste fans. Alsof je het voor mij persoonlijk geschreven hebt, dat is alweer gelukt met dit boek.”

  • Joke ’t Hart

    “Ik ga je nieuwe boek direct bestellen! Heb ook zoveel aan je andere boek. Elke keer voordat ik een blog schrijf, lees ik een willekeurig stukje uit jouw boek en dat helpt me zo goed! Dankjewel voor het delen van je kennis en voel me elke keer weer gemotiveerd als ik jouw boek lees.”

  • Krista Jacobsen Jensen

    “Wat heb je een mooi en zinvol boek geschreven, superfijne adviezen!”

  • Frans Rops

    “Niet willen opvallen is een contraproductieve houding. Tussen de regels door zijn er meer professionals die dat eigenlijk niet willen en toch weer wel. Dat is een beetje paradoxaal en in dit boek jaag jij op die paradox. Het boek helpt om een pad op te gaan om vorm te geven aan je inhoud op een manier die bij je past. Zonder te vervallen in ‘recepten schrijven’ of het opdissen van psychologische trucjes.”

  • Erik Jan Bolsius

    “Dit boek geeft je een zetje in de richting van het nog beter benoemen van jezelf in jouw niche, en hoe je daar nog beter de regie in kunt nemen.”

  • Chris Boven

    “Een schitterend boek. Je hebt een boek gemaakt waar er weinig van zijn. In de markt heb je echt iets nieuws gedaan. Complimenten voor het concept dat je hier hebt neergelegd en hoe je dit hebt vertaald in de vormgeving.”

  • Jenneke de Wit

    "Verhelderend boek en de interviews zijn een prachtige ondersteuning van het verhaal. Voor wie er aan toe is zijn inhoud nu eens eindelijk een juiste vorm te geven"

Stel mij gerust een vraag

Voel je vrij je vraag of opmerking aan me voor te leggen, wellicht kan ik je helpen. Je krijgt spoedig reactie. Hartelijke groet, Kiki Verbeek

dit veld niet invullen s.v.p.