Met je bedrijfsmotto rechtdoor naar het hart van je klant (Eervolle vermelding 2012)
Aart van Harten van Aartworks Erfgoed Events krijgt een eervolle vermelding in het kader van de Glashelder Award 2012. Zijn bedrijfsmotto bleef me bij vanaf het moment dat ik ‘m voor ’t eerst hoorde. Hieronder lees je deze prachtige leus én het juryrapport.
In 2012 hebben 25 trainers, coaches en adviseurs deelgenomen aan het intensieve persoonlijke coachingstraject Groot Glashelder Verhaal. Dat heeft tal van krachtige, overtuigende teksten opgeleverd, waarmee deze professionals zich nu sterk en zelfbewust profileren in de markt. Ook jij kunt zulke teksten schrijven.
GLASHELDER AWARD 2012
EERVOLLE VERMELDING:
Aart van Harten met zijn treffend bedrijfsmotto
Aart van Harten
Aartworks Erfgoed Events
www.aartworks.nl
Aart van Harten helpt erfgoedinstellingen die worstelen met een sleets of elitair imago om de binding met hun publiek te vernieuwen en te versterken. Door het maken van theatrale acts bij evenementen creëert hij publieksbelevenissen die ervoor zorgen dat de instelling zich in het hart en hoofd van haar publiek vestigt.
Het bedrijfsmotto van Aart van Harten: “Wat ontroert beklijft”
Aartworks Erfgoed Events
Wat ontroert beklijft
Waarom een eervolle vermelding voor dit bedrijfsmotto?
Het bedrijfsmotto ‘Wat ontroert beklijft’ van Aart van Harten:
- verwoordt een toonaangevende visie op zijn werk;
- spreekt zowel het hoofd als het hart van zijn publiek aan;
- roept in drie woorden een wereld op;
- is concreet en resultaatgericht;
- past feilloos bij zijn dienst/product;
- gaat rechtdoor naar het hart.
Eervolle vermelding voor zijn superovertuigende korte bio:
Erik Jan Bolsius, jurist in communicatie
Wil jij ook sterke teksten om jezelf te profileren? In het coachingsprogramma Groot Glashelder Verhaal schrijf je in 3 maanden tijd teksten waar je een leven lang op kunt teren.